tisdag 12 augusti 2008

DAGENS KLÄDSEL; noppriga strumpbyxor och stor myströja för det mesta. jag känner för höst.

DAGENS SMINK; nej, det är så skönt att slippa ta bort det på kvällen.

DAGENS FRISYR; otvättat, tofs och hjälmfrisyr av mc-hjälmen.

DAGENS HÄNDELSE; ett jättebra sms! Vi får nycklarna till lägenheten på fredag!

DAGENS VILL HA; det vanliga, lite mer pengar så att man både kan spara och slösa. Jag hatar att vi studenter får 800kr mindre än vad som anses vara fattigdomsgränsen.

DAGENS SJUKA; inget alls faktiskt, lite hungeryr en stund.

DAGENS SAKNAD; jag saknar att ha någon att prata med.

DAGENS DUMMASTE; ångest inför flytt, ångest inför läkarbesöket imorgon.

DAGENS DROG; röster, jag har haft tvn på rätt mycket.

DAGENS ÅTERSEENDE; tone.

DAGENS ROLIGASTE; att jag har fått umgåtts med min pappa hela dagen.

DAGENS TRÅKIGASTE; sömnigheten.

DAGENS FAVORIT; fashion flash.

DAGENS SNYGGASTE; kate moss för jürgen teller.

DAGENS KÖP; inget.

DAGENS GODIS; havreflarn.

DAGENS HUMÖR; melankoliskt. nästan lite dvala.

Inga kommentarer: