måndag 11 augusti 2008

Jag var på en snabbvisit hos min kära mor igår fram tills idag. Igår firade jag mina kära styvsyskon som fyllde år och åt smörgåstårta med alldeles för mycket majonäs på. Idag var jag och mami i karlskoga och jag klippte mitt hår. Eller ja, inte jag, men frisören. Det blev bara genomklippt och urtunnat, precis som vanligt. Jag tänkte försöka satsa på långt hår nu, älskar mitt rufsiga jag så att säga. Vill se hur långt jag kan få det innan jag tröttnar. Nu när jag kom hem till papi igen så har jag; druckit kaffe och ätit en massa skorpor, läst söndagsbilagorna, pratat i telefon, vattnat blommar, diskat, börjat packa ihop mitt liv igen och mest legat här och druckit vatten. Så nu ska jag fortsätta slappa. Tänkte slänga in någon bild senare, om jag någon gång kan förmå mig att hämta kameran och föra över bilderna.

Inga kommentarer: