tisdag 2 september 2008

Jag känner mig duktig. De senaste timmarna har jag pluggat engelska. Det visade sig nämligen idag att vi har 48 frågor att svara på inför torsdagmorgon. Och för att svara på dessa frågor måste man kolla på inpelade föreläsningar. så det är var jag har sysslat. Nu sitter jag och lyssnar på Emilie Simon och väntar på att F ska komma hem. Han skulle inte vara med på trubadurkvällen tydligen.

Imorgon är det gardenparty. Typ det roligaste som händer på hela året. Ett stort tält som rymmer lite mer än 1000 pers utanför corehouse, plus liveband och grejer. Men jag kan nog inte gå. Vill vara förberedd inför seminariet på torsdagmorgon. Men jag ska nog gå på förfesten. F, S och D ska vara med i red bulls waterballtävling. Det missar jag inte. Jag vill se när någon av dem ska springa på systrastömmen i en stor plastboll.

Inga kommentarer: