måndag 8 september 2008

Jag vaknar upp till en skitdag. Vädret är grått och juicen nästan slut. Inser att varken jag eller F har skickat in studieförsäkran = no money today. Äter frukost bestående av valnötsbröd och te. Åker till storken v202 för att göra det där testet. Inser att jag nog inte var så fasligt dålig. 65% var gränsen. Jag fick 65%. Hade jag orkat engarera mig hade jag fixat det galant. Men nej. Vad gjorde Sandra igår? Hon låg i sängen ungefär hela dagen - ångest. Nageltrånget tillbaka med full styrka. Varför gör jag inget åt det? Bara inser fakta och operar bort en bit av nageln? Jo för att jag vill inte ha fula tånaglar. Visserligen skulle det nog bli snyggare än vad det är nu, men fan. Tänk er själva, att ni måste operara bort en bit av nageln och aldrig mer kunna ha fina tånaglar? Och nu ska jag sluta prata om naglar.

Ringde pappa och bad om pengar, får en tusenlapp senare. Kom hem och fick se ett brev från skatteverket, jag får tydligen tillbaka pengar snart. Kul kul. Ingen aning om varför dock. Mannen har skrivit ett inlägg till svd. Svar till patrotskys inlägg idag.

Inga kommentarer: