fredag 19 december 2008


Jag väntar på mat. och vill ha låååångt tjockt hår. ska nog inte klippa så mycket den 29e. just nu sitter jag mest här med min lilla drink och försöker lära mig att väntan oftast är något bra. att bygga upp spänning innan istället för att oroa sig. ringde pappa förut, berättade att han kommer få en extra tidning över julen. hans flickväns treåriga son var där och var högljudd. jag har ju inte träffat honom än så jag ska inte säga något dumt om honom. hoppas jag får träffa honom när jag åker hem. jag har fått pcket idag. dom har en sån där fin kalender som man hänger på väggen här, med små paket för varje dag. jag fick ett sånt paket. en söt reflex och tuggummi. jag är toknöjd. tänk att jag faktiskt ingår i den här familjen nu. det är helt otroligt. jag kommer få den där fina julen som jag alltid drömt om, men som aldrig har kommit. och nu när det händer så önskar jag bara att det var min familj istället. jag klagade över att jag kanske inte kommer hinna se tomteverkstaden iår, när jag istället kommer få en helt fantastisk jul. jag måste vara galen.

Inga kommentarer: