måndag 19 januari 2009

en sån där lista.

A is for age: 20.
B is for booze of choice: Vin.
C is for career: Pluggar statsvetenskap och skulle älska att jobba på UD.
D is for your dad’s name: Benny.
E is for essential items to bring to a party: Höga klackar.
F is for favourite song at the moment: Ben Folds- The Luckiest.
G is for favourite game: Krocket.
H is for home town: Askersund/Kalmar.
I is for instruments you play: Försökte lära mig spela gitarr, den står i ett hörn nu.
J is for jam or jelly you like: Hemlagad hallon eller jordgubb.
K is for kids: Inga. Men en mops skulle vara fint.
L is for living arrangements: Stuentlägenhet med pojkvännen.
M is for mother’s name: Pia.
N is for name of your crush: F.
O is for overnight hospital stays: När jag opererade bort blindtarmen.
P is for phobias: Fötter.
Q is for quotes you like: Bah.
R is for relationship that lasted the longest: Snart 1,5 år!
S is for sartorial style: Älskar stickade & höstiga tröjor/koftor. Stuprör och högklackade ankelboots kommer jag aldrig överge!
T is for time you wake up: Ungefär tio minuter innan klockan ringer, runt åtta.
U is for underwear: Helst romantisk spets.
V is for vegetables you love: Tomater, Zuccini, gurka, paprika m.m.
W is for weekend plans: Inte en aning, har precis varit helg ju.
X is for x-rays you’ve had: Jag minns inte?
Y is for yummy food you make: Jag lagar inte mat så ofta, jag bakar bröd!
Z is for zodiac sign: Kräfta.
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Alla som vill.
Ä är för älsklings trend: Stuprör, och stickat.
Ö är för en önskan just nu: Att kursen är intressant (vilket jag är säker på), matriella saker annars; nya ankelboots, nya stuprör, ny väska.

Inga kommentarer: