tisdag 13 januari 2009

jag måste diska. om jag väntar till efter middagen så kommer det vara ett berg där, och jag kommer inte ha lust med att stå framför diskhon i en timme. så jag gör det nu. fashionspot vill inte visa sig idag, jag funderar på hur det skulle vara att sommarpraktisera på en modetidning. jag vill verkligen inte jobba på samma jobbiga ställe iår igen. jag vill inte ens se det som en möjlighet. jag vill få in foten någonstans. eu-parlamentet är en dröm, likaså fn, men försök komma in där utan tio års erfarenhet liksom. då bör man vara jäkligt bra.

för övrigt; klar med manuset och så, konferans imorgon. jag ska sitta och svettas från 08.00 till omkring 14.30. det ska gå bra. det måste gå bra. jag ska ha vg i den här kursen.

nu ikväll blir det antz och amerikanska pannkakor.

Inga kommentarer: