söndag 31 maj 2009

Sitter här och förbereder mig mentalt inför tentaplugget. Ska nog ta en dusch och fixa lite kaffe snart. Eller nej förrensten, jag har ju ingen mjölk hemma, den drack jag upp till frukost. Typiskt.

Finfin kväll igår! Satt på det där stora fältet vid skälby tillsammans med S och J och hade det bra. Galet varmt, alltför varmt för jeans upptäckte jag. Vi åt lite grillad kyckling och sånt, drack lite vin och mös. Sen satt vi där och tittade på allt folk, festivalhångel och lyssnade på mando diao. H kom förbi en stund också, trevligt! Sen blev det ganska galet kallt så vi bestämde oss för att gå och dumpa alla grejer hemma hos J och cykla bort till festen i tegelviken där pojkarna i klassen befann sig. Eller ja, de som var kvar i kalmar iaf. Hetsiga politiska diskussioner som vanligt. Jag var nykter, men hade galet kul ändå. Gick hem rätt tidigt, för jag måste plugga idag. Men tack för en fin helg!

Inga kommentarer: