tisdag 9 juni 2009

Det finns dagar då allting känns skit, jag har haft min beskärda del av sådana den här våren, så det räcker för minst tre år framåt. Sen finns det dagar då allting känns ganska okej, som idag. Idag har jag varit hemma hos M och T och druckit kaffe och observetat deras väldigt fina "gammalt-gift-par"-förhållande, och pratat galet mycket. Fint. Efter några timmar, när det började pratas om tjugo långa tentakelpenisar drog jag mig tillbaka. Cyklade hem till F och drack mer kaffe och pratade ännu mer. Nu är jag hemma, efter en middag med paj och hummous, och lyssnar på Bob Dylan och funderar på att börja sortera/slänga lite saker inför lördag. Kommer inte ha tid till något sånt imorgon, och torsdag känns för sent att börja. Eller? Kan ju börja lite lätt med alla tidningar jag fick med hem från F..
Hoppas på fint väder i Växjö imorgon, äger ju inget paraply numera..

Inga kommentarer: