torsdag 11 juni 2009

Jag har börjat packa ned allting nu. Grejen är att det är inte så galet mycket, så jag kan inte packa allting idag, då kommer jag inte ha något att göra imorgon. Har gjort något galet med ryggen, smärtar som tusan. Ingen aning om vad som hänt, men jag kan inte ta djupa andetag utan att det gör ont, eller hastiga rörlser. Så nu gör jag allting i slowmotion. Allt för att inte få till ett fint ryggskott lagom till jobbet börjar på måndag. Men har packat ned nästan allting från hyllorna, och nästan alla kläder, lite skit på skrivbordet kvar bara. Och mitt minimala badrum och lite köksgrejer, men det tar ju max en halvtimme.. Pappa vill att jag är klar när han och L kommer och hämtar mig, så man bara kan kasta in grejerna och åka sen. Tydligen vätternarundan och tradjazzfestivalen när jag kommer hem också. Inte helt okej. Visserligen kul att kolla cyklisterna, men tradjazzen är bara en ursäkt för a-sunds befolkning att bli kalas. Tydligen ska kalmar försöka slå sveriges fikarekord på lördag också, så det missar man, nice med gratis kaffe annars ju. Kanske kan lura med herrskapet dit.

Inga kommentarer: