torsdag 4 juni 2009

Jag har dragit ned persiennen. Jag vill inte se solen när jag ska plugga. För övrigt känns det som om jag inte får in något i huvudet. Som vanligt då. Fast, 24 poäng måste man ju få ihop? När det gäller herr "helt faschinerad av krig" så vet man att det gäller att ordbajsa som sjutton. Alltid kan man samla ihop några poäng. Strunt samma om det är osammanhängande, skriv bara så fort du kommer på något.Men gud, så nervös jag kommer vara imorgon förmiddag. Jag måste ju faktiskt få ihop de där poängen. Jag hoppas på inlämningsuppgiften. Det där förresten, varför ska man ha en ilämningsuppgift OCH en tenta på det? Räcker det inte med en av sakerna? Fast, det är ju skönt att veta att man kanske redan har fyra poäng, och bara behöver skrapa ihop tjugo.. Jag kommer vara så himla nöjd om jag klarar det här, även om det handlar om en halv poängs marginal. Står det g så gör det. Nej, nu ska jag lura lite på extentan..

Inga kommentarer: