tisdag 21 juli 2009

Vissa dagar vill man bara gå hem från jobbet och lägga sig under täcket med en påse polly. Idag var det en ordinarie som baktalade mig och J för att vi inte gjorde så som hon tyckte. Onödigt. Jag och J är bittra. Tur att vi gick hem runt två båda två. Funderar på att faktiskt ta mig till konsum och köpa den där pollyn. Men, jag är mätt och det regnar. Vi väntar en stund. Slutar det regna så går jag. Förresten behöver jag kanske det där godiset, mormor och morfar tror att jag har en ätstörning. Jag får inte längre plugga utan ska bo hemma och dricka mjölk till maten, då blir jag tydligen tjock igen. Morfar tyckte det var läskigt att krama mig, jag är tydligen benig. Jag blir lite mer bitter. Plus att den är "den-där-tiden-på-månaden" ni vet. Jag vill ha sällskap.

Inga kommentarer: