måndag 31 augusti 2009

Det jag gillar numera med tandläkaren är att om man är mellan 20-29 år, så får man 300kr tillgodo varje år. Alltså, jag hade samlat ihop 600kr, så jag behövde inte betala ett dugg för dagens undersökning, gillar't!

Men annars, undersökning, brr. Gillar inte när de pratar med en och man försöker svara men det går inte för att tandläkaren har sina händer i munnen på en. Blev förmanad avv använda tandtråd, som vanligt. Så nu har jag gjort det, och jag kommer glömma det inom två veckor, som vanligt.

På tal om två veckor, jag åker om två veckor! Jag fattar inte riktigt att jag de närmaste månaderna kommer att leva i ett helt annat land, och inte kommer hem förrens till jul. Ganska fantastiskt ändå, jag tog mig så här långt. Nu ska väl allt annat bli bra snart också..

Inga kommentarer: