tisdag 29 september 2009

Jag skulle behöva köpa nagellacksborttagning, men det händer ju aldrig, trots att jag är nere vid city centre nästan varje dag. Idag skulle jag inte ens dit, jag skulle egentligen till Elm's och betala min hyra och anmäla min trasiga bordslampa. Men icke då. Det blev en tur dit ned igen! Kom hem med två tröjor som faktiskt var nödvändiga eftersom jag knappt har tagit med mig några alls, men där tog det slut! Jag och F gick hem medans de andra gick på bio. Jag tycker att bio är något som man går på någon gång i månaden liksom, trots det galet låga priset. Men det är det som är grejen, jag tror man luras ganska mycket av det låga priset på en hel del grejer här, ungefär som Ikea. Man tycker allt är så billigt så man bara plockar på sig, sen blir slutsumman lite mer än vad man räknat med. Jag är lite stolt över mig själv att jag trots allt inte har ätit ute speciellt mycket, eller dylikt. Imorgon blir en fixardag igen, men först mina första föreläsningar! Börjar med Islamic Politics och följer upp med Contemporary Theories of Justice. Hoppas på intressanta subjekt förstås, vill ju inte bli galet besviken och behöva nöja mig med något jag inte finner roligt. Jag får alltid så svårt att koncentrera mig om jag inte finner saker och ting roligt.

Inga kommentarer: