måndag 21 september 2009

Känner mig helt slut, trots att vi inte direkt har gjort något idag. Var på något slags välkomstgrej imorse, men det riktade sig mera mot de helt nya studenterna, dvs de som börjar på nivå 1. Vi ska ju börja på nivå 3 så det kändes inte så aktuellt. Jag, S och F gick till Starbucks och drack kaffe och åt jättestora och jättegoda blåbärsmuffins. Är fortfarande lite mätt. Jag och S gick runt lite nere på stan förut, köpte lite träningströjor och en myströja. Lila av alla färger. Har nog aldrig hänt förut. Sen blev det ett lavanderljus som jag precis har tänt. Tänker lägga mig och läsa lite Jane Austen - Emma innan jag drar till receptionen och betalar min hyra. Slappna av lite sådär. Ska nog fråga om jag kan få låna F's spikmatta. Känns som en bra idé. Nej, lite vila var det.

Inga kommentarer: