onsdag 14 oktober 2009


Äntligen kunde jag lägga in bilden på hillary! Det är hon som vinkar, så ni vet, haha. Synd att den är lite dålig, annars hade man nog kunnat sälja den, den kanske går ändå?
Jag har precis vilat middag i nästan två timmar, så himla skönt när man inte kan sova på nätterna. Nu sitter jag och äter russin och ska nog plugga lite till, har egentligen pluggat klart inför seminariet men det skadar ju inte att kika på det som föreläsningen innan kommer att handla om!
jag fick tillbaka mina pengar idag också! Insatta på kortet och allt, så himla bra. Nu ska jag bara ha tag i mamma så att jag kan beställa min skämma-bort-mig-själv present. Eller julklapp, eftersom jag kommer hem tre dagar innan julafton. Jag lovar att jag kommer få städa det första som händer dagen efter att jag kommit hem. Ska vi sätta något?

Inga kommentarer: