fredag 9 oktober 2009

Det har regnat nästan hela dagen idag. Världens bästa väder om man måste plugga som jag har gjort hela eftermiddagen. Har varit en ganska okej dag idag, efter att vi hade fixat med nytt boende så gick jag hem och sov i två timmar, åt lunch och pluggade på rätt duktigt fram till fem ungefär då jag inte längre kunde koncentera mig. Då är det läge att sluta för mig. Får bli en tur till biblioteket imorgon och kolla upp en power point, eftersom jag inte har det programmet och allting bara hänger sig när jag försöker hämta hem det.

Hoppas på att få prata med mamma ikväll också, saknar henne helt galet mycket! Tur att två månader går fort. Jag har insett mer och och mer att det här med utlandsstudier inte riktigt är min grej, jag saknar hemma alltför mycket. Jag hade nog inte klarat ett helt år faktiskt. Visst, det är kul att uppleva andra kulturer och så, men jag föredrar nog att besöka länder som turist, och inte bo i dem. That's the way it is.. Men hösten här är alldeles underbar.

Inga kommentarer: