lördag 10 oktober 2009

God morgon!
här sitter jag och dricker varm choklad och äter rostade smörgåsar med den där goda hallonmarmeladen, St. Dalfour tror jag den heter. Iallafall den enda marmeladen som jag vet att de har på ica också. Och den enda av alla "jam" som tesco hade som jag visste var marmelad som jag är van vid.

Jag har faktiskt sovit inatt! Så himla skönt att inte vakna upp runt 3-4 tiden och inte kunna somna om. Känner mig fortfarande trött, men det beror väl på att jag egentligen hade behövt sova till någongång i eftermiddag för att ta igen all förlorad sömn, men jag har en hel del att göra idag så det går ju inte!

Tänkte komma på ett bra ämne till mitt policy paper och maila det till läraren, annars måste jag bara förbereda mig inför veckans seminarier, vilket inte är så bara det! Är lite lätt nervös faktiskt, har ju inte en aning om hur seminarerna kommer gå till. Men det går nog bra det med!

Nu ska jag äta upp min frukost och sen börjar dagen för min del!

Inga kommentarer: