måndag 12 oktober 2009

Jag har flyttat. Sitter nu i ett rum på Elm's Village och försöker vänja mig. Vid de nya ljuden, avsakanden av de gamla, den nya stolen, den nya lukten, den nya utsikten. Om jag hade kunnat så hade jag nog stannat kvar, men jag kände att jag ville ha tillbaka pengarna för januarihyran (när jag ändå inte kommer vara här). Det känns lite vemodigt att ha lämnat det som varit mitt hem i en månad nu. Men en månad gick ju väldigt fort, så det här ska väl gå bra det med.

Dagens roligaste var nog efter seminariet, när jag och j såg Hillary Clinton! Hon var här i några slags förhandlingar som jag trots att jag borde veta inte vet vad de handlade om. Men det var lite häftigt, jag har varit några få meter från en av världens mest inflytelserikaste personer. (heter det så? total förvirring så här efter flytten..). Jag har kort på henne också, men jag är för trött för att leta fram kameran nu, det får bli imorgon.

Seminariet idag gick helt okej, jag var ganska förberedd, men gud så nervös jag var. Imorgon är det seminarie igen, om moral, rätt och fel vs gott och ont. Det har vi gjort förut så jag känner mig inte så nervös. Det är inte förrens klockan 14 så jag hinner ju läsa lite innan om jag känner för det.

Inga kommentarer: