lördag 10 oktober 2009

Jag minns inte riktigt sista gången jag åt en riktigt pizza. Jag tror dock att det var hemma hos S när hon bodde i växjö förra hösten.. Så igår såg jag en av mina korridorsvänner äta en fryspizza med ananas, och jag blev så himla sugen så idag när jag gick hem från biblioteket var jag tvungen att springa in på centra och köpa mig en att äta ikväll! Nu har jag dock precis ätit lunch (helt galet sent blev det..) så det blir väl senare under kvällen antar jag.

Jag känner mig så opeppad på att plugga så det är inte sant. Ämnena är det inga fel på, tvärtom! Men jag hatar seminarier. Jag vill bara ha föreläsningar och gärna en hemtenta så är jag nöjd. Men nej, här räcker inte ens seminarier, nu ska vi skriva minst en uppsats i varje ämne också, plus en tenta i varje kurs också, som vi antagligen får skriva som en hemtenta. Det kommer bli så himla mycket skrivande i höst.

Nu ska jag välja ett ämne att skriva om i mitt policy paper och maila läraren om det, sen ta det lite lugnt en stund.

puss.

Inga kommentarer: