onsdag 7 oktober 2009

Ligger i sängen och dör lite. Ska aldrig mer äta irish cheddarsmörgås på starbucks. Aldrig. Jag har blivit galet illamående. Jag ligger i sängen och tycker synd om mig själv. Men det går väl över det med. Har fått en del saker gjorde idag faktiskt! Var ju på de första föreläsningarna idag, de pratar fort i det här landet så det är tur att lektionen bara varar i femtio min och att de flesta lägger ut sina power pointpresentationer på webben. Det går lite väl fort ibland, men det är roligt när man märker att de som lärare verkligen tycker om sitt ämne. Det blir så mycket roligare att sitta och lyssna då. För att inte tala om enklare. Men idag gick vi mest igenom sånt som vi redan läst i andra kurser hemma i Kalmar, skönt med lite upprepning. Imorgon har vi eu-kursen och jag funderar lite på om jag har läst allting eller inte. Får kika på det om en stund.

Annars har jag köpt cd-skivor nu, och skoputs, så nu är mina stövlar tjusiga igen! Ska bränna ut mina bilder lite senare ikväll tror jag, när jag ändå inte har något att göra. Och så har jag anmält mig till en gymklass som heter Fight club imorgon, kommer antagligen bli galet jobbigt, får se hur jag mår imorgon..

Inga kommentarer: