söndag 18 oktober 2009

Sånt jag inte gillar:

  • för mycket ost på smörgåsen
  • att bränna mig i solen
  • att inte kunna höra tystnaden
  • att jag får ångest över onödiga saker
  • att behöva förklara mitt sätt att leva
  • när brandalarmet går på mitt i natten
  • min dator
  • rå lök (men rostad är jättegott)
  • engelsk matkultur (svensk husman <3)
  • korridorsboende
  • facebook (fast jag använder den ändå, i ren nyfikenhet)
  • oförstående blickar som känns
  • dyr second hand
  • folk som trycker på gåknappen vid övergångsställen mer än en gång
  • Alkohol (för att det splittrar bara, inga fler frågor tack)

och en himla massa mer saker, men det skulle bli en alldeles för lång lista. Vad tycker ni inte om? (jag vet att ni läser, men ni kommenterar inte, fy på er)

/puss

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag ska göra en lista i min blogg under dagen. Mmm :*

alida hansson sa...

just nu tycker jag om det mesta. ska fundera på saken. kika min dagbok senare idag!