söndag 3 januari 2010

Jag försöker så mycket. Det vet du. Och jag kommer antagligen fortsätta, vad alla än säger om dig. Jag vet att det kanske inte leder någonstans, annat än rakt ned i fördärvet. Men jag känner mig själv, och jag kan inte överge mitt hopp, även om det kanske vore det bästa för mig.

Något roligare, nyår var fint, med fyrverkerier och nya bekantskaper. Idag blir det skridskor för första gången sen högstadiet, vi får se om balansen finns där. Jag peppar som sjutton inför nästa helg, då jag åker upp till Sthlm träffar bästa S och C. Känns lite som att de kommande helgerna kommer bli väldigt bra, med gammal och ny vänskap, roadtrip, Halo3 night, och massor av mys.

Jag hoppas det här året blir bättre än det förra, för jag orkar verkligen inte mer nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fortsätt!