torsdag 31 juli 2008

Jag har precis ätit världens godaste nektarin. Ni vet en sån där som är sjukt saftigt och lagom söt. Så nu är jag riktigt mätt. Åt en mängd skorpor och lite fil med müsli också. Och imorgon är det träningsdag igen. Det känns skönt när man kommer igång med träningen igen. Det har varit lite hipp som happ med den nu i sommar, men min sabla tå och allt. Men nu börjar den bli bra igen, så det pallar en halvtimme i allafall.

Vi åkte iväg till örebro förut, idag igen. Pappa skulle byta något på jula. Så kikade vi lite på marieberg och drack kaffe och så. Och jag har fått min efterlängtade filofax nu! Jag älskar den redan. Jag är egentligen rätt dålig på att organisera mig, men när jag väl gör det så mår jag så himla bra så jag ska försöka att få reda på saker lite oftare! Nu tror jag att jag ska vila lite en stund, det är påfrestande att bli irriterad.

Inga kommentarer: