onsdag 30 juli 2008

Jag har redan träningsvärk. Gud vad otränad jag är. Jag joggade/powerwalkade min vanliga runda. Jag älskar powerwalk. Även om man ser sjukt löjligt ut när man gör det. Tänk på att det är en os-gren numera. Och om man inte orkar springa hela tiden så är det ju bra att kombinera med något. Och jag bor ändå inte här på riktigt.

Jag fick ett samtal från min pojkvän förut. Det var skönt då jag inte hört något ifrån honom sen igår morse. Då vet jag att han mår bra däruppe på fjället. Dom hade tydligen sett en blixt slå ned i en av bergstopparna. Jag är lite avundsjuk som inte är där och ser allting jag med. Men nej, min tå hatar mig så.

Jag har iallafall träffat både Sanne och Sandra idag. Den senare ringde precis efter att jag kommit hem från joggingturen och undrade om jag ville ut och gå en sväng. Jag följde såklart med. Sen gick vi ned till hamnen och åt arsin mjukglass. Det var den träningen det. Men det är okej, jag ska ut imorgon med.

Nu är det strax sovdags. god natt sötnosar.

Inga kommentarer: