fredag 23 oktober 2009

jag och kevin

Just idag har jag nog lite mer hemlängtan än vanligt, då min lilla systerson Kevin blir ett år idag. Det känns lite jobbigt att inte kunna närvara vid något sånt. Men jag valde ju faktiskt att åka hit själv, så då får jag väl skylla mig själv också. Ska fixa en riktigt fin present/julklapp åt lillen istället.



Just nu sitter jag och värmer händerna på en kopp te, och funderar på ett bra upplägg till mitt policy paper som jag tänker ägna den här helgen åt. Jag vill inte dö av stress så därför tänker jag börja nu helt enkelt. Än så länge vet jag vad jag ska skriva om, nämligen människohandeln, men eftersom det är ett så stort område så måste jag begränsa det lite, till ett område. Det blir väl dagens mål, komma på exakt vad det är jag ska skriva om, göra upp en bra mall, och förhoppningsvis börja skriva också.

Inga kommentarer: